Focus op toegevoegde waarde
Bij de verzekeringsoplossingen die Amazon Insurance uitwerkt voor haar partners, focussen we steeds op het creëren van toegevoegde waarde voor het merk, de dealers en de eindklanten.
Het bundelen van de aankoop van een voertuig en het afsluiten van een autoverzekering versterkt het klantenvertrouwen en de merkbeleving. Uw dealers en verkopers worden zo hét aanspreekpunt voor een geïntegreerd mobiliteitsaanbod van uw merk. Zo bouwt u aan een optimale klantenrelatie.


Partner in bescherming
Amazon Insurance ontwikkelt verzekeringsoplossingen op maat. U kunt kiezen tussen verschillende distributiemodellen voor de verkoop van verzekeringen:
- Lead generation via de website van uw merk;
- Geïntegreerde verkoop van voertuig én verzekeringen door de dealers.
Amazon Insurance ondersteunt haar partners maximaal. Zo verzorgen we productinhoudelijke en commerciële opleidingen (o.a. de MiFID-verplichtingen). Voorts garanderen we een professionele en correcte opvolging en krijgen eindklanten van ons een optimaal advies.
Kennis van zaken
Al 30 jaar lang bouwt Amazon Insurance lange termijnrelaties uit met haar partners. Dit doen we door ons op creatieve, loyale, billijke en professionele wijze in te zetten voor hun belangen.
Door onze jarenlange ervaring zijn we intussen uitgegroeid tot dé automotive verzekeringsspecialist voor premium automerken en leasingmaatschappijen. Onze expertise staat garant voor een betrouwbare dienstverlening en een duurzame samenwerking.

